Τι σημαίνει τελικά ανεξαρτησία;

2014-09-23 09:29

Στη ζωή μου έχω αλλάξει πολλές δουλειές και ανάλογα την αμοιβή μου μπορούσα να μένω μόνη ή με σύντροφο. Με την οικονομική κρίση αναγκάστηκα όπως πάρα πολλοί άνθρωποι να ξαναγυρίσω στο πατρικό μου. Μαθημένη να ζω μόνη, στην αρχή αυτό με ξένισε, αν και κάπου μου άρεσε γιατί μέχρι τότε δεν είχε τύχει να γνωρίσω καλύτερα τους δικούς μου. Με τον καιρό συνειδητοποίησα ότι ανεξάρτητος μπορείς να είσαι ακόμα και αν μένεις στους γονείς σου, πράγμα που στο παρελθόν ούτε που μπορούσα να το διανοηθώ. Και αυτό γίνεται αρκεί να βγάζεις τα δικά σου χρήματα, να ψωνίζεις, να μαγειρεύεις, να πλένεις, να μην τους επιτρέπεις με τη στάση ζωής σου να επεμβαίνουν στα προσωπικά σου ζητήματα και να έχεις τη δική σου γνώμη για τα κοινά ζητήματα, βοηθώντας. Αυτό σε καθιστά ανεξάρτητο και όχι το να μένεις μόνος. Τότε μόνο το επόμενο βήμα είναι να ζήσεις σε άλλο σπίτι, δικό σου, με σύντροφο ή χωρίς. Τότε είσαι πραγματικά έτοιμος. Και αυτό φυσικά για να γίνει σίγουρα χρειάζονται τα ρημάδια τα λεφτά.

 

Ήρα Παπαποστόλου