Τι σε μέλει εσένανε από που είμαι εγώ...

2014-09-23 15:31

Είναι ωραίο να μαθαίνουμε για την καταγωγή μας. Πολλές φορές εξηγεί κάποιες συμπεριφορές μας.

" Ντουβαροκέφαλη σαν τον πατέρα σου!", μου φώναζε κάποτε η μάνα μου για το πείσμα μου, που κι αυτό το είχε ακούσει από τη γιαγιά μου που το φώναζε στον πατέρα μου. Καταγωγή: Θεσσαλία.

"Ανατολίτισσα σαν τη μάνα σου!", μου φώναζε ο πατέρας μου όταν προτιμούσα να τεμπελιάζω αντί να διαβάζω τα μαθήματα του σχολείου. Καταγωγή: Τουρκία.

Τα μπάσταρδα λένε είναι πιο έξυπνα. Το λένε για τα σκυλιά. Το λένε και για τους ανθρώπους. Από IQ δεν μπορώ να πω ότι σκίζω αλλά στο EQ τα πάω καλά.

Από το σόι του πατέρα μου έχουν βγει δουλευταράδες άνθρωποι:επιχειρηματίες, γιατροί κτλ. Όσο για το σόι της μάνας μου, ξέρω ότι ήταν μεγαλοδικηγόροι.

Εγώ βγήκα σίγουρα δουλευταρού και μάλλον καλλιτεχνική φύση. Αρκετά φιλόδοξη αλλά και πολύ φίλη. Ο πατέρας μου λέει ότι είχα την εξυπνάδα να διαλέξω από τον κάθε έναν της οικογένειας τα κομμάτια που με ενδιέφεραν. Το DNA βέβαια πάει 7 γενιές πίσω. Από κει και τα γαλανά μάτια που θέλουν να κοιτούν επίμονα πίσω και πέρα από τα πράγματα. Και φιλτράροντας τις συμβουλές της γιαγιάς ( " ο άντρας δεν θέλει μόνο κρεβάτι, θέλει και φαϊ") να προσπαθούν να πάνε ένα βήμα παραπέρα.

Εσείς τί έχετε κρατήσει από το δικό σας DNA ;

Ήρα Παπαποστόλου (κατά τα άλλα Αθηναία)

( το κείμενο γράφτηκε με αφορμή την ερώτηση ενός φίλου: από που κρατάει η σκούφια σου;)